innan jag går och lägger mig och innan jag reser till belgien :)

Nu så har jag packat klart :) tog med mig godis,skor,kläder, handduk o sånt , det vägde bara 9kg med känns som 20 kg o.O
Men aja.. hellre mycket än förlite ellerhur? :D
Planen åker kl 16 imorn, tänk er att jag ska stå ut med tommy&duc i 10 dagar -___-' JAAAG VILL INTE ÅKKKKKKKAAAAAA, vill stanna kvar i sveerige!! :( 10 daagar i belgien kommer kännas som evigheter. Det är 26grader där, hot hot. Kommer bli neger när jag kommer tillbaka, tjusigt va?
Men iallafall, fick 200euro av mamma så att jag kunde shoppa där. Ska köpta lite choklad och kläder om det är finns fina kläder där. ^^  ska ta hem en belgisk man till tojjy, elly sêx.y :D AHAHAHHAHAH ska köpa en sån hårig och biffig man till henne xP
Men om jag hinner och hittar ngn data där i belgien så bloggar jag :) Men annars så får vi ses om 10days, då får ni ha så kul i det kalla vädret i Sverige medans jag sitter o softar i belgien, såå soft :)
Ha det så KUL sverige! :)

Kommer sakna min älskling Trung :(
to älskling♥: PS! Älskling när du läser detta så vet du att jag saknar dig och har det kul utan dig i Belgien, ahahahha :D Men älskar dig ändå mkt mkt mkt, ska köpa massor med choklad till dig. PUSS ÄLSKAR DIG! <3


Postat av: Tojjy Bui

AHAHAHAHAHAHa jag har redan en biffig och hårig man :) hihihi

2009-08-06 @ 16:54:30
URL: http://missbui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: