tired man ..

Har problem mannen. Är alltid trött och vill sova dygnet runt. Pallar inte göra ett skit, pallar inte med skolan heller.
Charlotte kanske börjar i min skola. Hon åker från Norge på söndag och följer med mig till skolan på måndag =) Visst längtar man så mkt? Och det är såå lång tid kvar till höstlovet, jullovet och KHMD. Men vi satt och typ snacka om det igår kväll, såå Jimmy kommer till Sverige på höslovet. Umgås alla 3 ;)
det är bara det jag längar till mest, hahah men iallafall. Nu är jag sjukt förskyld, har inte mått bra efter Belgien. Svininfluensa kanske? Naah, tror inte det hahahah skämmer livet av mig när jag ens tänker på det. sååå sshhuuusshh!
Åker maaybe till norge nästa vecka ifall jag kan tvinga charlottte att komma upp imorgon. Mamma inte hemma hela helgen, så sooft hela helgen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: