tjena :)

Haeelo, har ni saknat mig? :) Har inte haft datan på ett tag såå har inte kunnat blogga. Men det som är bra  var att Hoang pé hade med sig datan men tyvärr, ingen internet. =( Nu sitter vi utanför gården och snattar grannens internet i deras trappa. Snart kommer hela asiat gänget hit och tältar framför deras dörr kakaka :D
Men iallafall, jag har tagit bilder men kan inte lägga upp dom förrens jag kommer hem. NI TRODDE ATT JAG SKULLE HA KUL HÄR VA? Men nej! Ni hade fel det är döööööööööööööööö tråkigt här, vill hem till sverige. Vill äta kött ffs!
Men ni får ha det så roligt i Sverige, jag vet att ni saknar mig. Men kommer snart tillbaka :)
PS! Tojjy jag har hittat en negga man till dig, skitbiffig och hårig fifeo. Han är Spec också, vita tänder har han. :D

Saknar er! :)<3 och självklart min huun <33

Postat av: Thi

HAhahahh! Det e bara for ni har fel installning.. redan fran borjan Hahahah =)

2009-08-16 @ 03:44:25
Postat av: Thi

anledningen det ar trakigt menar jag xD glomde skriva

2009-08-16 @ 03:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: