Belgien summer-09

Dag 1:

Trodde att flyget skulle flyga kl 16.00. Men nehe, vad onödigt att vi kom typ kl 15.00 när flyget åkte typ kl 18.00 -_-'
Vädret va varmt som fasen och vi måste sitta ute i det fina&heta vädret för att vänta =( dooog
Men iallafall, jag o lina tog massa egobilder på planet men orka inte lägga upp alla :D Ser ni den lilla pepsi bilden? Humm.. den är typ som halva den vanliga burken som vi har i Sv. Kommer inte ihåg hur mycket cl den va men ändå :)


Vi flög i 1h30min och sen landade vi i tyskland. Men kommer inte ihåg vilken stad hahah :D
Vi hyrde en big buss och vi åkte typ i 4 timmar. Men tur att vi hade godis,chips, och självklart IPOD annars skulle dö av trååk =( Vi kom typ fram till "hotellet" *nooot* runt 23.00 och vi fick vänta ytterligare 30 min utanför . Vi fick gå och hämta madrasser och skit. Fick inte sova förrens kl 2 typ :S

PS! jag kommer inte ihåg vilken dag jag gjorde vad och vad.. för vissa dagar va det helt DÖÖTT och jag satt bara inomhus =S


Dag 3: tror jag :D

Vi tog en promenad...ute på landet. Och vi gick förbi jättefina hus. Så fanns det en garage som hade fina klotter och sånt, så vi smög dit och tog några bilder och sen stack vi. Alla människor där va jättetrevliga, eller det fanns inte så många som gick på gatorna . Men dom som vi träffade sa typ "bonjour" och vinkade glatt hela tiden =) synd för dom som får bo på en död stad :(

Dag 4:


FINALLY! Då menar jag verkligen FINALLY!
Vi fick åka till stan, som låg typ 20 min från det stället vi bodde. Och FINALLY fick vi äta kebab, KÖTT:D
Det va sköönt, vädret va fint. Och stan.. man kan inte kalladet för stan. Det va mest som en marknad för turister. Sakerna va inte så fina där, men vi gick iallafall dit för att äta :) Som vanligt så visar Duc och Tam jumpstyle ute. Dom skulle se ifall dom kunde få lite pengar, men nej tyvärr! Dom skrämde livet ur folket och tillslut fanns det ingen människa på gatan alls .


Jaa, på lektionen så hade vi tråkigt. Eller tommy hade tråkigt. Ni kan se själv på hans fina konstnär som han har ritat till oss :)


Wednesday 12/8-09



Jimmy's 19th birthday :) I hope that you had fun with me and your friends. You are a biig boy now. ;)
 And I miss you bf ♥  It was the first time i saw you so happy. And I hope that you will always be happy like that day  <3
Miss&luv yaah ♥♥♥
12/8-09 memories. And I miss all of you guys!



day 8:

stan igen :) och visst va det kul? NOOOOOOOOOOOOOT. Men tror att killarna hade kul. För dom köpte samuraj svärd. Och 2 gick sönder när dom kom hem. Men Peters överlev :D så onödigt asså. Men det va billigt. 3 st för 25 euro=250kr :D


day 10:
Det va alltså den BÄSTA dagen av dom dagarna i belgien :) i loved that day.
 Vi fick uppträda i scen där, och det va toppen kul ;) här kommer det 2 video. En på min grupp som jag dansa med och 1 på Ducs grupp när dom dansa :D Jag lägger in min senare :)


 

en video på Ducs grupp dansa :D


the last pic of KH :)
1a bilden va efter uppträdandet,
2:a dagen vi skulle åka hem
3:a PROV. fick 55/115 it sucks!

Jag har inte skrivit så mycket men vi har typ gjort samma sak varje dag :)
Men jag har haft kul som sista dagarna jag va där ^^ Laddar upp min dans video senare :D

I really miss every1 in khoa hoc au chau 21 :(

Postat av: Anna

Fick ni göra prov? :O

Tur att jag inte kom för jag inte kan så bra viet:O<3

2009-08-23 @ 11:21:06
URL: http://aannatran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: