second school day of 3 weeks :)

Jaa, 3:e skolveckan nu. Och det är andra dagen jag är i skolan, betyder att jag inte har varit i skolan typ i 2 veckor :D
JAG SVÄÄÄR OCH LOVAR F.R.O.M IDAG SKA JAG PLUGGA OCH TA MIG TILL SKOLAN VARJE DAG! *noooooooooooot* men ska försöka :D Men jag åkte till skolan med Charlotte idag, hon kanske börjar i min skola ifall hon kommer in ^^ skojj va?
Så här ser mitt schema ut, och den är världens sämsta! Så mycket håltimma, varför inte låta mig sova istället? -.-




när jag berättar detta låter det som om jag är värst IG&skolk barn, men det är jag inte :( Är bara.. lat hahaha och har varit sjuk. SVININFLUENSA!
MEN JAG LOOOOOOOOOVAR OCH SVÄR ATT JAG KOMMER ATT BLI BÄTTRE OCH ATT JAG SKA FAN FÅ G I MATTE OCH SVENSKA. (A)
\ /.. peeace man


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: