Halmstad - marinfestival


Vissa bilder kan man besiva på hur dålig bilder Micke tar. xP
Det va faktiskt kul på marinfestivalen, träffade micke och tojjy. Har saknat er jättemycket. Men först va jag med min baby vi gick runt och kollade på båtar med hans pappa, men det va skoj. Såg massor med lyxbåtar, hittade en drömbåt men gissa hur mycket dne kostade? 7miljoner ffs O.O som 7 jävla villor.
Men efter det så gick vi och kollade på när Alice Svensson, E.M.D mm. sjöng. Alice sjunger mycket bättre live än när hon sjunger i studio och hon är så jävla sööt! :)
Men what ever, efter det träffade jag tojjy, micke och några kineser till. Vi gick runt men sen började det typ småregna, så jag och tojjy stack hem :)
När vi kom hem hade hennes mamma lagat mat, phad thai typ och det va så jävla gott för jag och tojjy va typ skithungriga :D
 På kvällen så fixade tojjy mig, sminka och styla håret lite, och walla bilderna ser du på min design. Om ni vill se fina ut bli sminkade och fixade ska ni till Miss Bui, hon sminkar och stylar er och det är nt så dyrt :)




Kolla in på Tojjys blogg och beställ tid, mkt mkt billig :) missbui.blogg.se
PS! Ni kan beställa bloggdesign också!

Postat av: Tojjy Bui

hahah anna så duktig :D ett helt inlägg! skitrolig med dig, kom ner oftare tönt <3

2009-08-05 @ 00:57:39
URL: http://missbui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: