2ne1 ♥

 


C.L [ Chae Rin ] ~ ♥ ~



 

Minzy aka Maknae ~♥~




Park Bom Unnie ~ ♥ ~



 




Dara ~♥~

Faaan vad jag diggar hennes stil asså hahaha =)) Hon är så himla fiin och gullig! :D
Jag sitter och nördar mig i massa 2ne1 videoklipp i youtube, dom är bra ;);)

Jag älskar henne klääääder i denna videon, jag skulle nog inte kunna tänka mig i såna kläder men fint är det xP Det är tjejen med dom rösa chinos :D


 

Så roliga videon :D:D

 









Postat av: Umbrella

Haha tack hjärtat men den videon sög ju fullständigt... You should watch my videos @ Facebook. Eller jag kommer ladda upp så småningom på youtube också hehe. Hur går det med dansen själv då? Såg att du hade lagt till mig på din blogg nyss, har jag vart inne på din blogg innan??? känns så nytt för mig här ;)

2009-12-19 @ 01:13:30
URL: http://nothingbutlove.blogg.se/
Postat av: t

CL ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄST!!

2009-12-20 @ 19:12:03
URL: http://missbui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: