5.12.2009♥

Det har varit en rolig men ändå kaos helg. :D Firade min födelsedag några dagar tidigare med mina darllings.

I lörags så vaknade jag och carola rätt tidigt.. halv 11? O.o ahh.. men iallafall. Vi hade planerat att vakna kl 10, fixa oss och skit och sen gå hem till svan och väcka honom och kcheng. Men nej, vi vaknade lite senare och vi ville skita i det men ajg var tvungen att väcka carola ändå. För vi hade bestämmt oss att åka SKIDSKOOOORRR! :D

 

Efter det så gick vi runt lite i knalle och det fanns en butik med skitfina skor. Jag ångrar att jag inte köpte dom. Så jag ska dit nästa vecka och köpa dom :D

 

Efter allt fick ajg och carola skjuts hem till henne, bäda var aströtta och hungriga så vi käkade och deckade. Vi fick bara sova en liten stund för vi skulle fira min födelsedag i Goldenelephant eller vad den nu heter och sedan bio. I Golden var maten sådär, men det var mysigt. Man fick gå och hämta maten man ville ha och ge det till kocken så fick vi se när dom wookade det.

Vi gick och kollade på 2010 och den var bra. Jag var så jävla sömning och deckade nästan på Svans axel medans Bé em låg på mig. Efter biot så gick vi och fikade :D Och det var mys pys :)

 

 

Efter en liten stund så stack alla. Carro skulle hem för att hon var så jävla trött. Så promenerade jag,bé em, svan och kcheng till norrby. Vi hade planerat att dricka, men allt blev kaos och killarna hade planerat något som jag och bé em inte fick veta så dom sa att vi skulle hem så länge så skulle dom komma hem senare.

Jag och bé em tog en sväng runt stan sen hem igen. När jag kom hem så var det helt tyst och alla lampor var släckta. Jag gick in till köket och såg att dom hade gått och köpt "tårta" för att överraska mig, det var jättegulligt av dom! Det var så sent, klockan var ungefär halv 2 men dom hittade ett ställe där dom kunde köpa iallafall. =]

 

Och såklart var shotten min, den var äcklig! uuaaah

Sen så softade alla i carros sovrum och vi spelade lite kortspel (som vanligt) och den som hade minst poäng fick dricka. Jag och kcheng hade otur, vi fick dricka i rad hela tiden :(

 

HAHAHAHAHAHHAHA! FRÅGA INTE MIG OM DENNA BILDEN FÖR JAG MISSADE DET!

 

Kvällen blev helt katastorf, killarna blev fulla. Vi fick ta hand om kcheng för han var så full och skrek hela tiden. Jag vet inte vad dom höll på med, spydde in och ut hela tiden. Ingen fick sova fören kl 9 på morgonen eller något, eller jag iallafall. Jag gick runt som en galning runt huset.

Vaknade på morgonen av att kcheng gick ut och in hela tiden och ville att jag skulle flytta på mig så att han fick sova på sängen. Jag var tvungen att krypa ner och ligga bredvid svan och jag deckade direk, himelens sömn fick jag. Jag sov så jävla gott!

På morgonen vill jag till knalle för att köpa klackarna, men ingen pallade och det var fult väder. Izza kom och vi hade lite snack. Fixa varandras hår och skit. Jag låg helt död på madrassen var skitrött.

 

Kcheng fick massera mina händer och armar, och så masserade han carro. Snällt av han va? Varje gång jag kommer hem från borås är jag helt död. Men jag orkade iallafall komma till skolan idag och vi hade bara 1 lektion ändå.. eller jag hade det. Missade första lektionen.

Men det var iallafall en kul helg =]


Thanks to my lovers, you guys made my day great ;)

xoxo ♥



Postat av: Sammie

SÅÅ GOOOD KAKAN SER UTTT :(

2009-12-30 @ 02:21:10
URL: http://samhoang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: