aoouucch! =(

Jag har såå ont alltså =( har inte orkat äta eller några något på hela dagen. Känner mig så lam -.-  jag kan inte ens knyta upp håret, det är förjävligt -.- Hoppas att jag blir frisk innan helgen så att jag kan fira min födelsedag med kineserna.
Och KATHANG kommer!! =] snällt av honom att åka så långt för att fira min födelsedag med mig :D:D Det kommer att blir toppen, hoppas jag iallafall ..:)
Jag mår så illa, vill spy :( Jag kunde fan inte sova igår, jag vände mig hit och dit hela tiden och hade skitont i axeln. Tror att jag började sova ordentligt kl 6 på morgonen.
Är hungrig men får inte i mig något. Har så jävla ont i ryggen, ska be mamma massera mig snart  hihih =))
Jag är duktig, har suttit hemma och försökt att plugga. Har så många inlämningar jag måste lämna in innan jullovet. -__-'

Redan 1 december, tiden går så snabbt. Kommer fortfarande ihåg att jag hade födelsedags fest förra året när jag fyllde 16. Nu är jag snart 17 om några dagar.
Saknar gamla minnen =[

Min blogg har varit så tråkig dessa veckorna. Har inte orkat blogga så mycket, börjar få feber snart. Känner hur jag blörjar att kallsvettas.
Delar med er en låt som jag hittade i Carros blogg. =)



                                                                                                                     I love you but - Jeremy Thurber




                                                                                                                                                           xoxo ♥


Postat av: Linn

Hehe, fyller du redan snart år? När blir dt under helgen? :O Aya, grattis i förskott ifall jag glömmer gratta igen :) kramisar <3

2009-12-04 @ 07:37:29
URL: http://beboo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: