ChingeLiing -> Carrro In tha Blogg ♥

Hääloo =D... Carro here (A)

har roligt nu faktiskt lite hungrig e suugen på riis fan -.-!.. smakde på en mööglig kaka nyss kändes de som.. HAHA! så brownie elr va de heter HAHAH!... smakade lite o de smakade bränt O.o!.. käkade inte mer.. fyfeo.. sugen på typ wookade nudlar med ngt (A) elr nu har ajg en sån COLA NAPP i munnen HIHI(A)... de andra sitter o spela kort xD AHAHAHA K.T verka ha lite damp eftersom att han får dricka hela tiden typ (A)HOHO synd om han xD... jag dör av alkohol så dricker inte... Kaos e de .. har ingen lust längre -.-! pyr efter 1 shot fan HAHAHA! mobbad jag vet.. aja .. sitter o garvar lite samtidigt (A)... uhm vet inte va ja ska skriva riktigt.

Joo idag?..ha de nog vatt o åkt skridskor utan mej -.-". men de hade säkert kul =D o så ha de vatt på restaurang o käkat mat o glass o sånt verkade som (A),,, Själv va jag as trött.. kom till restaurangen o såg de äta .. blev as hungrig... men kl 21,00 stack vi o kolla på 2012.. den va rätt seg i början men sedan mot mitten blev den bra o i slutet då xD.... lite sorgligt o sånt men men xD... jag o K.T snackade mkt skit oxxå o jag fick lite smådamp under filmen.. Aja aa sen gick vi å fika lite (A) sen stack jag hem.. HAHA de andra kom lite senare... Bilderna kmr nog upp om ngn dag... orkar inte lägga in dem nuu xD,, ska läga upp lite andra roliga bilder på Mej o anna =D...., ♥










Memories from Hbg festivalen 08


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: