Merry Christmas (즐거운 성탄절 되세요)

GOD JUL MÄNNISKOR! :)
Hoppas att ni får en trevlig jul med era närmaste och käraste + massa presenter framför facet på er!

Efter en lång
och trött kväll på AI WITNER PARTY i trädgårn, så orkar jag fortfarande sitta och blogga.
Det var kul, men jävligt kallt. Jag hade på mig högklackar så har fått massa blåsor, skoskav och skit på fötterna. Men det var kul ;)

Det är snart början på ett nytt år och då ska allt vara nytt enligt mig haha. Ska fucking plugga som ett ass och klara skolan. Ska börja träna för nu har min mage blivit stooor, är så jävla onyttig. Sitter och vrakar i mig chips, dipp, läsk och godis varje helg. Mest när jag är med Bé Em, kommer bli riktigt tjock om jag umgås med henne varje dag.
Humm... men ahh. Skolan ligger först på listan.
Jag har inte orkat blogga heller. Har varit borta och inte suttit vid datan hela veckan. Har varit med vänner, stan och skit :) Men veckan har gått super snabbt, så är det ifall jag har kul.

Många saker
har hänt under 2009, men många minnen och jag har haft kul. Lärt känna många vänner, och det tycker jag är bäst under året 2009. Ni är nu mina närmaste, och hoppas att det k0ommer varaq för evigt
Hoppas att 2010 kommer att bli mycket bättre än 2009.

Nu sitter jag och äter snart upp lådan med hemmagjord godis som Bé Em har gjort till mig. Skit goooooott hööhöh.
Nu räcker det emd bloggandet today. Jag kommer att ha lite bloggpaus, några veckor.. =)
Ciiaaao! :)

즐거운 성탄절 되세요



Postat av: tt.

din tönt, du har samma rubrik som mig med. hahah :DD

2009-12-25 @ 15:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: