1 november

Sitter och lyssnar på denna låten nu, ska dela med mig lite till er ;)

Down - Jay Sean


Tiden går snabbt
, höstlovet över redan och det är skola imorn.
1:a november redan, många fester denna månaden också antar jag? .. Många fyller år och självklart ska jag åka till borås och träffa mina homies ;);)
JAG FYLLER 17 SNAAARTT!!♥ Nästa månad woohoooo! Men visst längtar man tills man fyller 18... länge till fan =[
Skola imorn, sen några veckor bara så blir det jullov sen nyåååår eoohoo! (y)
Ska jag stanna kvar eller till noorway this winter? .. Anni ville följa med till norge ifall jag skulle dit, ska tvinga med carola ffs, då blir jullovet grreeat ;)

allt har gått så snabbt och mycket har förändrats.. Eller människor förändras, vet inte vad dom vill och kan inte bestämma sig.
Jag har fan tröttnat att allt ska hända på en gång. Tröttnat på skolan, vänner (vissa), jobbet, kärleken.
Ska nog börja sluta jobba.. lägga mer tid på skolan och dansen sen blir allt säkert bra =]

jag vill bara ha ett jävla svar, det är väl inte så svårt att svara?! Jag får ryck, snart pallar jag inte mer!
Ni vill veta vad det är för svar jag vill ha va? ;) Men nej, det får ni inte veta för det är min och Carolas lilla hemlighet :D
men men, nu ska jag gå och lägga mig. Måste få lite sömn så att jag klarar av att vakna imorgon.

hasta la vista, goodniight ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: