14/11- 09 ♥

Idag fyller min lilla kusinvita min 5 år!
Tiden går snabbt va? Hon är redan 5 år, bärde henne sen hon var liten och nyfödd. Älskar dig kusin! =]♥


Synd att jag inte kunde komma idag. Men lovade henne att jag skulle ta med henne till stan under veckan så får hon välja vad hon vill ha. Men flickan är smart! Hon vet vilken dom är dyr och vilken som är billig HAHAHAHAHA och just nu är jag fattig. Men ahh.. tänkte ta med henne till lek och buslandet. Hon gnäller om att hon alltid vill dit, så jag ska ta med henne dit nästa vecka eller något.

Hon blev ledsen för att jag inte hon idag. Hon frågade alltid vart är anna vart är anna?!
Alltid min lilla söta och älskaste kusin och är som en lillasyster till mig.

ÄLSKAR DIG OCH ÖNSKAR DIG ETT STOOOORT GRATTIS PÅ 5ÅRS DAGEN!

 

/ Din bäste kuusiiinn chi Anna =]♥♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: