a rainy day .

Nu sitter jag i skolan, slutar om en liten stund. Det är mörk, kallt och det regnar! Jag har alltså ingen lust att åka hem. Varför kan inte en limousine vänta på mig utanför skolan som i filmen gossip girls. =(( hahaha men det kommer aldrig att hända, next liiiffeeeee!

Uff... Jag hade ett väldigt bra skolstart idag.
Jag skulle komma till studietiden idag typ runt 11 tiden. Men mamma frågade mig ifall jag kunde följa med henne till läkaren för att hon inte kunde vägen, så jag var snäll och följde med henne.
Vädret var alltså PISS väder. Det regnar så jääävla mycket!
Jag lämnade mamma till läkarhuset sen stack jag för jag var tvungen att hinna med tåget, ananrs skulle jag komma försent till skolan. Jag hade med mig en liten påse med mina frisör saker, min stora block och paraply, det var tungt -.- Jag var tvungen att springa till tåget, på vägen dit så trampade jag i världens störta och djupaste vattenpöl! Mina byxor var redan blöta hela vägen ner, men sen blev dom ännu blötare. Jag hoppade snabbt upp på bänken och den var hal, och jag ramlade nästan.

När jag gick på tåget
var jag redan lite arg, så kom en gubbe och sa "hallå du sitter faktiskt på min plats, sittplats nr 65!".  Jävla gubbjävel -.- Jag stack därifrån och satte mig på en annanplats. Jag var framme i kungsbacka och hoppade av, kände att det var lite tomt.. JAG HADE FUCKING GLÖMT MIN BLOCK PÅ TÅGET!

Denna dagen har fan varit så fucking tröööööööööööög!
GOOOOSHSHHHH DAMMMPPPP!
!

Postat av: t

omg anna vf lyckas du alltid hitta reor på adidaskoftor HAHAHAHAHA!!! :( mua cho em diii roi em dua tien :D (a)

2009-11-18 @ 17:25:36
URL: http://missbui.blogg.se/
Postat av: Madara

wow.... glömde plånboken ... det suger bajs... vilken bad day... ^^

2009-11-18 @ 21:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: