Carrot's 17th birthday ♥

Jag orkar inte skriva så mycket. Jag är cpe trött och är stolt över att jag fortfarande kan blogga hahaha :D Men ni får kolla på bilderna, om ni vill se resten så får ni gå in i facebook och kolla =]

Efter att vi vatt hos Carro så åkte vi till någon man i Hässleholm. Vi sjöng karaoke och käkade o sånt, det var kul. Inte ofta att jag brukar sjunga framför mycket folk hahaha =]

 

 

Sen stack vi till Vinh =] stackars Carros mamma som fick köra oss 3 runder hela tiden, alla fick ju inte plats i bilden och 4 st varje gång bara. Och hur många var vi? ... typ 10 pers eller något. Jag räknar inte med de vuxna nu.. =]

Vi spelade leken 007 pang ahhh! :D Den var rolig fan,








Sen så var några av oss hungriga så Carola fick laga amt till oss som vanligt :D Jag och thang åt som grisar fan, pommes, godis, chips och nudlar o allt xP







Sen så spelade vi sanning eller konka. Inte snurra flaskan då, vi spelade med kort. Skitkul faan hahahahah :D



HAHAHAHAHAHAHA Thang fick visa hur man sög av en banan HAHAHAHAHAHAHAH!



jaaa duu.. undra vad jag fick göra på Hong och vad kenny fick göra med hennes ben ;);)









här var bilderna jag ville lägga upp iallafall, resten får ni kolla i FB =]

hej då ♥

Postat av: aseng

ETT minne man inte kommer att glömma den dan HAHHA

2009-11-03 @ 19:04:09
URL: http://chengaseng.blogg.se/
Postat av: Thaoii

hahaha 007 så jävla kuul :D

kört ping pang pong? mwahah

2009-11-04 @ 23:29:48
URL: http://thaotran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: