cooooold!

Har inte kunnat sova hela natten, trött som helvete. Jag som en stund sen vakna, sov sen vakna.
Jag vaknade extra tidigt för att leta efter mina frisörsaker. Jag gick runt huset och fick damp för att jag inte hittade min dockhuvve. Men sen kom jag på att jag hade lagt den i salongen...är så jävla borta idag. TRÖÖTT också!
Vagnen kommer om en liten stund, sitter och chattar med Anton. Killen är sköön fan hahaha :D blir alltid glad efter man har snackat med han =]

Det är pisskallt ute, jag har på mig t-shirt och leggins. =[ jag och mina sommarkläder. Vintertiden har kommit!
Sofia är nog inne på stan och väntar på mig nu, och tjejen fyller år idag!
GRATTIIIISSS ÄLSKLING!

Ska dra, puss hej! =] Och gratta henne, dolderer92.blogg.se ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: