en liteen snabbiis :)

Jag har inte orkat att blogga om vad har gjorde i helgen.
I fredags va jag på praktiken med sofia, vi fick inte göra så mycket men ahh.. det var kul =] fixa varandras hår och sånt.


Sen fick veta av Carola att hon och Thach åka komma ner så jag åkte efter praktiken till Göteborg och väntade på dom. Jag hämtade dom sen träffade vi mike och offret. Jag och carola gick och åt sushi och jag vet inte vad killarna gjorde för vi stack ifrån dom. Ingen idé om vi frågar dom, för ingen av dom gillar sushi förutom jag och carola, we love SUUUSSHII!! ♥

Cpe ungarna visste att vi skulle äta i super sushi så dom gick förbi hela tiden. Och stod o glodde, jag vet inte vad dom gjorde. Men så kom mike och gjorde oss sällskap =]


 

Ahh.. men sen så stack vi till nytorp i hamamrkullen och luffa runt lite bara. Vädret var itne så fint, men nytorp är gamla minnen alltid kul att vara där.

Jag och carola gick och handlade godis,chips,morötter, dipp o bla bla. Skulle mysa lite när vi kom hem.

 

ibland måste man bjuda på sig själva ;) höhö, rastlösa är vi =]

 

Sen så fetade vi i oss i söt saker :D

 

 

Jag är astrött och orkar inte blogga eller skriva mycket. Ska ta svin sprutan denna veckan hoppas jag.. har köpt handsprit och allt. Åker till vietnam snart också så måste spruta mig, vill inte dö tidigt pga att jag åkte till vn. Men nu ska ajg sova lite, är aströööööttt!

 

 

 

 


Postat av: VaniTran

sv: nawe, dancehall

2009-11-25 @ 10:15:35
URL: http://vanitran.blogg.se/
Postat av: Mikey



iihhhh titta in carola, man vill typ bara bita av hennes kinder

2009-11-25 @ 21:55:17
Postat av: I s a b e l l a ♥

Hejhej :) fin blogg :)

Förreste vad heter den låten du har på första sidan? x)

2009-11-25 @ 22:03:04
URL: http://imtictactoe.blogg.se/
Postat av: VaniTran

sv: ahaha jag vet inte hur jag ska förklara det är lite komplicerad

2009-11-26 @ 04:15:27
URL: http://vanitran.blogg.se/
Postat av: Calona

hahahah , mikey vadå bita av mina kinder >_< det e la fan inge fel på dom ?!

2009-11-26 @ 13:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: