Foki's competition - Mihi.se

Nu så har Foki gjort en tävling till. Man får välja 2 valfria produkter från Mihi.se .
Det är bara att gå in här och kolla vad ni vill ha. Sedan så får ni gå in här för att länka till Foki att ni vill vara med och tävla!
Jag checkade in i mihi.se och hittade jättefina och söta saker som jag behövde. Ni kanske också hittar något :):)

 

Det var dessa två sakerna jag ville ha. Jag har alltid gillat rosetter och hello kitty grejer, allt som är sött vill jag ha! =]
En smyckeställ behöver jag verkligen! Jag har så många smycken och har ingenstans att lägga dom så allt ligger i en hög på bordet och dom blir krångliga och trasslar ihop sig. Så en smyckeställ och ett fint armband nöjer jag mig med =]

Var med och tävla, ni kanske får det ni vill ha. Vem vet? ;)

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: