fredagen den 13

Jag har aldrig litat på att man kan få otur på fredagen den 13. Men idag.. idag är det fredagen den 13 och jag har verkligen OOOOTTUUUURRR!
Jag hade planerat ALLLT att jag skulle till borås.. men tyvärr. Jag vaknade idag, frågade mamma ifall jag fick åka.. Och sen blev det ett litet gräl mellan oss.

Jag: Mamma ehm.. jag ska till helsingborgs festivalen idag med några kompisar om vi åker bil. SNÄLLLAAA FÅR JAG ÅKA?!?! *blink blink*
Mamma: NEEEJ! DU SKA FAN VARA HEMMA DU HAR VARIT UTE VARJE VECKA?
Jag: Men vadåda? Får jag inte åka med mina kompisar eller?
Mamma: Om jag säger nej så är det nej inget tjatande. Varför ska du alltid göra mig arg på en morgon?
Jag: MEN ÅÅÅHHH! Detta är bara sista gången juu, va snäll coh låt mig åka vad är poblemet?
Mamma: Nej!

men ahh.. jag planerade på att åka till borås ändå om hon sa nej. Men jag sket i det, kom hem iallafall.
Hon skulle dampa sönder ifall jag skulle åka. -_-' men jag ska fan åka dit imorn ändå. Jag blev PISSFÖRBANNAD för att jag inte fick åka. Men nu har jag lugnat ner mig lite iallafall ahahah :D
Efter denna festen kommer det kanske inte blir lika mycket fester mer. Det kanske är bra.. Men kanske inte träffa dom lika mycket längre förens jullovet? O.o
Kämpa med skolan och träningen tills skolan är slut så blir det LOV LOV LOV LOV! =]♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: