GOODMORNING!

Cha cha bloggen! =]

Ingen skola idag, så fick sova lite längre idag.
Nu ska jag till min kusins restaurang och äta sushi med my bigsister. Hon ligger fortfarande i sängen och grisar sig. Vi satt och nördade oss i en serie tills kl 4 på morgonen så vi är lite sega båda 2.
Måste duscha och fixa mig bla bla... fick ett sms av Khanh imorse och han sa att han fyller år imorn och ska ha fest elelr ngt.. äta på restaurang eller fan vet jag.
Vaknade av alla sms, när jag vaknade hade jag fått 8 sms. Dom bombar mig asså, och en av smset stod det "HEJ ANNA DANG!" och gissa vem det var ifrån? ... Jag vill inte nämna hans namn ens -.- Min dataskärm kommer explodera ifall jag nämner hans namn.

men aja.. jag ska iallafall gå och duscha nu. Bé Em kanske kommer upp till göteborg sen också, måste verkligen börja julhandla! Och wiiiiiiiiiiiiiiiiiie... JAG FYLLER ÅR SNAAAARRTTTT! =D=D

Hasta la vista bloggläsare ;)

Postat av: aseng

anna e en stor flicka snart. och jag ett steg nämre körkortet :P

2009-11-29 @ 01:40:07
URL: http://chengaseng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: