gris-vaccin

Nu är det så att vi får ta svin sprutan i skolan. Jag är lite osäker ifall jag ska göra det eller inte .. (?)
Vem vet vad som kommer hända när jag har tagit den och inte om jag tar den? -.-
Har läst om att vaccinet försämrar våran immunförsvar och att man kan bli sjuk av de. men aja... får se hur det blir. Sista anmälan om man vill ta sprutan är på torsdag! WHAT SHOULD I DO?! ={





















Men nu sitter jag iallafall i skolan med mina tjejer. Ska kila till lektionen snart och idag känner jag mig helt död asså.. Satt och småsov lite på den första lektionen, har svenska snart antar jag. Och jag palalr verkligen inte, VILL HEM HEM HEM HEM!
Vill att det ska vara fredag nu, så skulle jag vara på praktiken med Sofia nu och göra något kul. Sen på kvällen blir det BOORÅÅSSS yeyyy! =] Alltid kul att åka dit, och speciellt kul att på träffa en viss person ;);)
LÄNGTAR LÄNGTAR LÄNGTAR!

Postat av: Thaoii♥

Jag funderar också om jag ska ta sprutan eller ej :/

Ska ju till Vietnam under jullovet, ett måste att jag måste ta den ? O.o

2009-11-09 @ 21:44:01
URL: http://thaotran.blogg.se/
Postat av: FlickpartnerC <3

ohoo , vem kan den där "viss person" vara tro ;D?

2009-11-09 @ 21:48:08
Postat av: aseng

kvinnan du har ju astma ? så du borde ju ta de eftersom du med i riskgruppen att få svininflensan :P

2009-11-18 @ 20:35:47
URL: http://chengaseng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: