homework homework homework! >.<

Jag har suttit och pluggat arslet ur mig. Skiit trött ska jag säga asså!
Massor med prov och inlämningar, gjorde Sv "analysera din favoritlåt" och jag valde låten I hate love. Den var lättast att skriva om och jag skrev mycket! ANNA DANG FÖRTJÄRNAR ETT MVG! *nooooooooooot*

Men iallafall.. idag skulle jag till skolan men jag försov mig...som vanligt =] NU MÅSTE JAG ASSÅ SKÄRPA MIG!
Jag säger ahh ska bara sova 5 min så vaknar jag efter 2 timmar -.- det är fan jobbigt!
Fan vad jag tröttnar på skolan... jag går i frisörlinjen och tycker att jag iinte har lärt mig ett skiit! Funderar på att byta till burgården, bättre utbildning + närmare för mig att åka. Nu måste jag åka fan 1 timme för att komma fram till den jävla skolan, vissa lärare är cpiga och borde äta Carolas bajs hahahahahah!

Men ahh... var på wella visning med halva klassen idag. Jag fixade mig, trodde att det skulle blir roligt som dom andra visningarna. Men nej nej nej! Visningen sög bajs. En av modellerna hade dom fan snaggat mer än halva hennes huvud. Jag får fan ont i magen när jag såg de, tyckte fan synd om flickan. Men iallafall.. det var synd om henne men hon kanske ville ha det.

Kom hem och nu sitter jag och pluggar och smsar med min flickpartner C, så kul att snacka med henne! =]♥
Och juste.. på någon inlägg så skrev jag att jag längtar att få träffa en viss person och hon kommenterade vem. Och självklart är det HON! Har alltid kul när jag umgås med henne och borås barnen ♥♥♥

Nu ska jag sova, är sjukt trött. Är tvungen att komma till skolan kl 11 imorn när jag egentligen börjar halv 2. Men dom som inte har klippt klart sin docka måste missa sin sovmorgon och komma dit o klippa. FCKING DÅÅÅLLLIIIGT!
Jag är hungrig nu, mamma sa att jag börjar bli lika tjock som min syrra. Och jag har gått upp 5kg på 4 månader, min mage blir rund.. röven åker ner som 2 säckar. >.<
Måste TRÄNA TRÄNA TRÄNA TRÄNA TRÄNA FUUCKKIIING TRÄNA så att jag får finare mage och rööööööv =]

Men nu sover jag på riktigt! Kommer inte palla med skolan imorn annars och Sofia kommer slå mig ifall jag inte kommer. Ska äta frukost med henne inne i Göteborg innan vi åker till skolan.
GOOOOD NAATTT!! ♥♥

Postat av: Thaoii

Men vet du vad jag tror eller det är så, av det jag har fått höra iaf är att man mår dåligt lite i början sen går det över. Det händer iinte så mycket, men dem som drabbas av huvudvärk, feber osv beror på att dem har dåligt imunförsvar, muskel problem och massa andra dylikt. Men jag ska ta det faktiskt. Vill nt ha svin bajs infulensa :(

2009-11-11 @ 02:16:54
URL: http://thaotran.blogg.se/
Postat av: FlickPartnerC <3

HAHAHAHAHA , CP-blogginlägg! xDD jaså jaså , fai ko day, tuong dau la anh chang nao do chu ! typ fmn%¤&''G''@djkh0[''S''klö€$7 HAHA ;D

get your ass down here så får du träffa !

2009-11-11 @ 18:49:57
Postat av: Your Sincerely, Mikey



vill du ha en fast och fin rumpa så är du välkommen hem till mig. En så kallad träning kallas för toalettmisshandel..gratis träning.. mmmm ggratis

2009-11-11 @ 20:23:14
Postat av: anna dang thee bäääst! ♥

Hahahahahah! JAG SVÄR MIKE DU ÄR KAAOOOOS! Du och din jävla toalettmisshandel -.-

2009-11-12 @ 11:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: