Piano battle ;)

Hahaha, jag och kenny hade bestämmt oss att köra en liten piano battle. Vi ska sitta och träna arslet ur oss!
Men vi ska inte ta detta så seröst, bara för skojj skull ellerhur kenny? ;) Men det kommer bli kul iallafall hahaha :D


To Kenny boojj:

Hahaha, kenny har du börjat träna än eller? ;;) sitter här som en stucken gris och tränar, jag kommer vinna dig lätt killen! xP
Du och din haru haru vaa? ;) DÅ SKA JAG KOMMA MED MINA YIRUMA LÅTAR!

Lycka till ;););)


men men... Framför mig nu har jag min lilla trasiga keybord, men får kämpa ändå. Ska fan tvinga in mig i tempel för att där finns det en biig piano som jag kan träna med :D
ÖNSKA MIG LYCKA TILL OCH ATT JAG VINNER!

besök honom här! :)

Postat av: Mikey



Stackaren att du måste gå ända ner till Templet för att spela piano. Vill du spela så kommer du hem till mig :) Kan till och med spela in också. mohaha puss fuck u

2009-11-06 @ 23:08:21
Postat av: Kenny Ling Tran

hahaha, inte rättvisss :O har fan ingen piano :O så kommer typ aldrig tränar ^^ Men jag lär mig snabb. Om får tag i nån piano eller keyboard :P räcker det med 2 timmar <---- ganska mycket :O SÅ är man klar med låten :=)

2009-11-07 @ 17:42:04
URL: http://kennylingtran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: