TAGIT GRIS-SPRUTAN!

Jag mår skit! Har tagit sprutan nu. Trodde verkligen att jag skulle dö för att jag är skit rädd för sprutor.
När jag kom in dit så villr dom börja på en gång. Jag stoppade läkaren hela tiden och sa att dom skulle vänta, men ahh.. sen lät jag dom göra det. Det kändes tungt asså, som att stoppa upp en pinne i röven -.- hahahha, men nej jag skojar bara.
Men det var inte så jätte farligt..

Men nu mår jag piss. Jag kallsvettas och mår illa, känner mig så äcklig =[
Jag kan inte ens lyfta på armen, det gör skit ont.
Nu ligger jag iallafall i sängen men Amys lilla mini dator. Min mage kurrar, ska nog leta efter något att äta eller ligga och sova. Är mega trött, ska försöka komma till skolan imorn. 

                                                                                                                                                          xoxo ♥

Postat av: aseng

hur gick dt ? första gången eller? xD

2009-12-01 @ 20:08:10
URL: http://chengaseng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: