time of our lives

slöseri med tid att komma till skolan. Det är dialog dagar, lite snack i skolan om sex,fitta,kuk,bögar,lebbar,transsexuell ... bla bla bla .
Jag är mega trött! Sover dygnet runt. I helg ska jag nog inte göra något speciellt antar jag.. På måndag så har jag tid hos vårdcentralen, ska göra några astma tester. Ska nämnligen se om jag har astma eller inte. HOPPAS INTE! Då blir det inte lika mycket fester längre för mig =[ men ahh.. efter det så ska jag åka till kungsbacka med mamma och ta gris sprutan. FETT ONT KOMMER DET ATT GÖRA =[

men idag stannade jag hemma från skolan elelr jag tror nog att dom flesta i min klass gjorde det.
Men måste ta föräldrarnas intyg om man är sjuk men det skiter jag i..
Igår så va jag iallafall duktig och åkte till skolan. Jag och jennifer lyckades att decka på lektionen. Det var nästan som en debatt lektion, snack om bögar och skit. Men ahh.. det var ett litet krig där inne. Gav varandra värsta blickarna och tjafsade emot varandra. Men jag fick iallafall sova en liten stund.. 30 min eller något.

jag är tröööött, ska nog gå och vila lite :D Ledigt imorn från praktiken också. Hemma och chilla! =]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: