Wedding Dress ♥

Idag känner jag mig helt döööööd! Har sovit hela dagen typ medans dom andra va ute och spelade fotboll.
Igår kväll så var det några som cpade sig, ville gå och skrämma folk. Rastlösa människor! Kolckan var fan kl 7 på morgonen och Mike o dom andra tog ketchup på ansiktet + bakpulver och skrämmde Dinh när han skulle gå ut från toaletten.

Jag och vinh låg och sov i rummet, när jag öppnade ögonen så såg jag att thach huvud va under mina fötter, han ville tydligen skrämma mig och sen sprang runt rummet och blåste ut all ljus och sprang ut igen. -.- VERKLIGEN RASTLÖSA SÄGER JAG BARA!

Innan dess så satt alla och kollade på Shutter, den thailänska versionen. Jag har sett den 1 gång förut men fortfarande lika rädd. Det var trångt och alla var pissrädda. Jag och Bong skrek som helvete, men hon somnade när vi hade kollat halva filmen.

Efter filmen blev det lite drickande, jag blev trött och gick o la mig. Jag fick dela säng med Vinh och thach, det som var jobbigaste var att vi delade på 1 täcke och att jag sov i mitten. Thach drog i all täckte så att vinh inte fick väcke, jag drog så att vinh skulle få men så svettades jag som en jävla gris för att det var så jävla varmt och det var tråångt! Men jag lyckades att få lite sömn iallafall =]

Nu är jag iallafall hemma, mamma har gjort lite sushi ska äta snart. Sen ska jag nog gå och lägga mig, söömnig. Kommer somna framför datan snart. =O

 

Tae Yang - Wedding Dress

Jag är så beroende i denna låten, så skööön är den! =]

 

 

 

 


Postat av: Linn

Now, vilken söt video på tae yang haha, synd om han xD tkr du om tae yang elo? ^^

2009-11-23 @ 10:16:25
URL: http://beboo.bloggplatsen.se
Postat av: BJAY

alltså fattar inte varför är alla jag känner så älskar denna låten =,= .. den är bra men inte värsta wtf !?! .. haha bar för att det är tae yang eller ;P.. ska se mina låtar;) äger alla .. haha ;P (A)

2009-11-24 @ 18:55:54
URL: http://www.akiloart.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: