whatcha say .

Efter en lång lång lång halv frisör dag är jag helt död. Fick stå och klippa klippa klippa och KLIPPA idag.
Det var inte så jobbigt och tråkigt som jag fantiserade ut när Sofia visade mig hur jag skulle göra. Det var faktiskt fint, det var typ lik Chiec la som vi nu kallar det på vietnamesiska.
Men det blev fint iallafall..fick vrida kroppen åt olika håll och armarna i luften. Så ska man absolut inte göra, kommer fan få nackproblem om jag inte lär mig att stå rakt när man klipper hahahah =))

Men nu är jag iallfall hemma! =]
Skulle dra till dansen idag med jag har så jävla ont i nacken och så är jag döds trött så jag orkar inte idag. Har missat så mycket, ska be duckie och johan lära mig de som jag har missat annars kommer det aldrig att funka -.-
Nu ska jag fan satsa på träningen och skolan!



Ska dra dit nästa vecka. Nu menar jag det asså!
Sitter och chattar med tojjy nu, hon fyller år om några månader och planerar redan nu hur hon ska ha det och så. "ska hyra lokal och bigbang som performance" *noooooooooooooooooooooooot* HAHAHAHAHAHAHA
Men ahh.. Tänkte ta ett snack med kineserna så kanske vi kan göra en liten och kort koregrafi till henne som present och uppträda mayybbeee? Är vi tillräckligt bra då? HAHAHAHAHAHA skämmigt om man failar fan .. :'(
men det kommer att bli kul ;);)

aooocchhh.. jag har ont i magen fan! =[
Och vart jag ska nu vill nu säkert inte veta hahahah! Neeh jag skojjar, nu är jag rastlös!
Bjuder på en låååt =]

 

Njut av låten, Ciaaaooo ;)♥

 


Postat av: Vani

Sv: dau gioi bang anna dau. Vart har du tagit vägen ? har du bytt till en annan dag?

2009-11-11 @ 20:51:47
URL: http://vanitran.blogg.se/
Postat av: Anonym

BRA anna! satsa på skolan nu så blir vi bäst ;)

2009-11-12 @ 22:14:32
Postat av: t

hahahahahaha annaaaa hahahahahahah!! bigbang? HAHAHAHAHAHAHA ge mig en kort koreografi :$

2009-11-16 @ 08:28:04
URL: http://missbui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: