all night long

ÄÄÄÄÄTNLIGEN LOOOOV SÄGER JAG BARA! :D
Nu sitter jag hos Carro, super trött är jag. =[
Sov inte förrens halv 5 eller ngt, för det var någon som inte ville låta mig sova.
Men igår så praktiserade jag i stenungsund, jag skulle få sluta kl 15 så att jag kunde komma in till göteborg och träffa anton, hong & thach tidigare så kunde vi gå runt på stan och sånt. Men precis när jag skulle sluta så kom den in en thailändare och hon ville tydligen göra thailändsk permanent. Det var inte så jättesvårt men... jobbigt var det. Då stod jag och Sofia och gjorde till henne ungefär i 3 timmar. Vi dog nästan.
Men så åkte jag in till Göteborg, mötte dom andra och vi åkte till borås. Vi gick hem till vinh, killarna spela klädpoker. Killar...klädpoker Naaajjjs! xD
På kvällen typ vid 12 tiden gick dom och käka subway, men jag och anton palla inte gå så vi stanna hemma. Jag låg iallfall och sov som en gris.

Vaknade vid 10 tiden ungefär för att det var massa oväsen och sånt, men jag fortsatte sova till kl 13 ungefär för att Carola hade bombat mig med sms och sa att jag skulle komma hem till henne nu. Vi ska handla, fixa ngalar och oss själva för att ikväll blir det Thach's 17th bithday party ;)
Killarna kommer säkert spela poker igen ikväll, men då blir det par poker. Kille&tjej mot kille&tjej och dom ska spela med riktiga pengar antar jag :D

ni får lyssna på denna låten, thach satte på den låten imorse och den spelades om och om igen hela tiden.  Men låten är braaa :D
Men nu ska jag gå och handla med Carola. Vi ska vara hos anton elelr vinh om 3-4 timmar. Ska hinna göra allt också -.-

Och...jag vet att jag har varit seg med bloggen. Skittrött har inte orkat skriva något. =(
Men CHINGELIIIIINNG ♥


No games - Stevie Hoang


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: