mat, fotboll & disco

Onsdag 28/10:
Dessa dagarna har jag grisat mit väldigt mycket! Bara för att grisarna kom till göteborg -.-
Trötta dagar också, but fun xP
I onsdags så kom halmstad barnen, men först så hämtade jag Nok för hon åkte tidigare än dom andra.
Vi mötte carro och duc på stan så gick vi och käka för vi var så jävla hungriga, dog nästan.
Jag käka sushi medans dom andra åt MC.

Efter det så gick vi och hämtade killarna, Tuan, Kevin och Trung. Vi gick runt lite på stan sen åkte vi hem till mig =] Amy laga mat till oss sen satt vi och drack lite.
Vi tog med drickan till slottskogen, vi softade lite där och satt o prata. Vi gick en promenad och vi gick tydligen vilse. Gick runt i mörkret utan lampa och letade vägen ut, vi gick runt i 2 timmar ungefär. Vi gick och gick sen följde vi vägen så kom vi ut till hållplatsen som ligger långt bort ifrån där vi skulle vara. Vi hittade en 7-eleven och gick in dit och åt sen heeeem!

Torsdag 29/10:

På morgonen så väckte jag killarna, dom var fan sega. Vi skulle träffa dom kl 14 för att gå och äta på stan sen gå och kolla på fotboll. Men nehe, vilken tid kom dom? Kl 15 typ... skitsega är dom fan. Vi käkade på Mc och vi är riktiga grisar, alla Mc Chicken meny :D:D

 

efter det så gick vi och kollade på fotboll.

HAAHHAHAHA, Ginsun och Anton sprang som galningar :D

fotbollen så tror jag att det var thailändarna som vann. Och på kvällen var det dags för disco. Men jag har inte fått bilderna än så det får jag skriva om senare. Jag har varit så trött, har inte orkat blogga eller något.

Men vi käkade på MC igen innan vi stack till discot, annars så skulle vi söööviim.

Ciaaaooo!


Postat av: Liinnii Nguyen =]

vad heter låten du har i bloggen?;oo

Blev överkär i låten hihihi

2009-11-01 @ 16:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: