en liten snääbbiissschh

Under helgen så har jag varit i Borås, lilla Vinh's födelsedag. Festen var lite tråkig i början, sen så kom camilla och izza och så blev det riktigt kaos. Och jag vet inte vem som deckade först av alla för jag har själv i min lilla värld :D
På kvällen börja alla dansa, shake shake shake, hum... Carola och Izza dansa som faaaaaaaaaaaaaaaaaan. Hörde att Izza nocka Carro i ansiktet. Och när jag dansa råkade faktiskt peta Ninh i ögat :$ men det är luuugnt! Tur att han ahde glasögon, annars skulle han säkert vara blind nu HAHAHAHAHAHAH!


Men först när vi kom dit så satt alla o käkade. Efter käkandet satt vi och spela kort, paren som förlora fick dricka. Men tur att jag och Thach är i samma grupp hela tiden. Och vi kan våra tricks ;) Smart att sittra bredvid en soffa och ha en kudde bredvid sig.
Ingen visste att vi gömde kort men är jag såg anh Vinh och Tangle gömde kort under röven skrev jag direkt "DOM FUSKAR!" AHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH visst är bara föööör snäll? (a)

 

Hahahahha, kolla på Thach han värsta fly fly :D
Han i sin lilla feta värld, eller han är såån varje fest hahahha

 

nästa dag gick alla hem till Carro för att hennes mamma hade lagat mat till oss.
Thach slog vad om ifall jag kunde fylla en färg på ena sidan på tärningen så skulle jag få vad jag vill. Men jag kunde inte och sa att han skulle göra samma sak, när jag inte var där så sa han till carola att hjälpa honom. Men tur att jag är smart och visste att han fuska ;) såååå ingenting till lilla kaclelacka =]

 

Det är så många bilder så jag orkar inte att ladda upp alla. Det finns så många bildern, orkar inte ladda upp alla så ni får gå in i Facebook och checka i mitt album.

Jag orkade inte gå till skolan idag, känner mig helt fucked up efter allt. Trött, förskyld, ont i halsen, ont i ögonen och allt.. =[

Nu är jag trött! Jobbar, skola och dans varje vecka. Hur ska jag klara av? =[


Postat av: t.

sv: haha ja :DD

2009-10-12 @ 16:06:58
URL: http://woooaah.blogg.se/
Postat av: lina♥

sv: haha anna pytt i panna, gött e det :D♥

2009-10-13 @ 17:41:09
URL: http://linahoang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: