hos kusin ♥

Det var länge sen vi var hos johan och käkade, så hans mamma bestämmde att alla skulle träffas hos henne och vi skulle äta lau. Det var goott som fan, vi var inte så många men roligt att träffa alla igen. Och hon lagade tväärmycket mat, så det var mycket över. Hon hade gjort efterrätt, frukter, godis mm.

 

 

Fan vad jag har saknat min lilla söta kusin =]

 

när vi skulle gå hem typ.. så såg jag dessa bilderna. Dom var varit där länge. Men så roligt att kolla på dom hahaha :D

Spec Hoang, han hade typ inget hååååååååår! HAHAHAHAHAHAHAHA

 

men nu orkar jag inte blogga mer för dagen, eller jag har inte orkat göra det dessa dagarna. Anyds fest imorn, så måste börja leta vad jag ska ha på mig och sånt.

Men nu så sitter jag och kollar på filmen jag vet vad som hände förra sommaren. Den är heeeemmsk!

Hej dåå! :)

 

 

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: