I still live

Har varit sjuk i 2 dagar nu, känner mig heellt död fan -.- men ska försöka komma till skolan idag ändå.
Jag är trööööött! Fatta att jag blir trött varje gång jag kommer hem från borås, känner mig helt drogad då hahaha.
Men ska åka dit nästa vecka för lilla Sockkitt fyller år, stor pojke då :D♥
Och sen så blir det HÖÖÖÖSTLOV, borås barnen ska spela fotboll. Och självklart ska jag komma occh heja=]
Ajaa... mycket att tänka. Ska börja shoppa snart, många fyller år i oktober fan. Gör mig fattig denna månaden. Mark på lördag, sockit på fredag 23/10 sen carro 30/10. Sen kommer det massor i november också.
Spec lilla sofia dolderer, huuum.. tjejen har allt vad kan man köpa till henne? :(

men nu ska jag dra till skolan, vill inte missa =]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: