not without my daugther

Kollar på filmen not without my daughter med Johan nu. Fjärkontrollen är cp
Filmen är hemsk.. handlar om det är en familj som bor i USA. Mannens familj hade problem i Iran så dom ville att han skulle hem. Han har barn och fru som bor i USA och kvinnan vill inte åka dit för att hon tyckte att det var för farligt för att det var krig och sånt där..
Men till slut så övertalade han henne, han svor och lovade att dom skulle bara vara borta i 2 veckor och att dom skulle vara säkra. Så hon litade på honom och hela familjen åkte till Iran.
När hon kom dit tvingade dom henne att ha stjalar som täckte håret annars skulle dom skjuta henne. Efter 2 veckor så packade kvinnan sina saker och hon längade att få åka hem, men han sa att han hade tappat jobbet några dagar innan dom skulle åka. Så han hade ljugit och han tvingade familjen att stanna kvar i Iran, annars skulle han slå dom och sånt .. Han slog henne, hon fick inte så ut, inte använda telefonen eller kontakta någon.
men ska fortsätta kolla.. ska inte avslöja något mer. Men kan visa er trailen =]
Tycker faktiskt att ni borde kolla på den för att den är riktigt bra :D


 

Johan klagar över att han inte kan sova och sånt, när han inte ens har kollat filmen 10 min så har han somnat ahahahh! Bjuder er på några bilder :D

 

 

 

2 grisar som ligger och sover :D Hahahahah, johan med sin halvöppna mun :D

Men nu ska jag också gå och lägga mig. TRÖTT! Vet inte ens vad jag ska ha på mig imorn. Men fårse imorn..

GODNATTT TJOCKISAAAR! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: