nothing, but trouble for me

Siitter och pluggar, jag fattar alltså NADAAAA! Har NV prov, frisörprov och 2 inlämningar imorn. Jag får hjärnsläpp jag fattar ingenting! Måste klara proven imorn, det ingår i betygen och om jag inte får G blir det kööört.
Hemtentan är så onödig, "Hur gjorde maan på 1700-talet för att få lockigt hår? Vilket årtal utfördes den första permanenten på en människa och vem uppfann den?" och mm.

Har fan tröttnat på skolan, har mycket att göra imorn. Börjar halv 2, brukar få sova till runt kl 11 eller något. Men har tid hos läkaren kl 9.29 så måste vakna tidigare.
Eller jag har tydligen tröttnat på allt.. Efter läkaren imorn så kanske jag får veta resultatet, det kanske förändrar hela mitt liv. Men aja, jag kanske har tur :D
Ska jobba denna månaden och november så ska jag nog sluta. Klarar inte av denna jävla jobbet mer, jag blir skittrött och chefen hackar på mig och skit. Jag får RYYCCKK! Eller det har jag haft på sistånne..

längtar till fredag, ska till praktiken med Sofia. Ska lära mig att klippa posh och sånt, och juste...har fått min nya sax. JAGUAR, grrrr ;) vass är den.
Pratade med mamma och faster, ska få nya saxar och sånt. Jippiieee!
Men what ever, ska vara där till runt 15 eller 16 tiden. Sen ska till Göteborg, anton o com. åker till göteborg och hämtar mig. Vi ska nog gå runt i stan och vänta tills Kenny kommer till Göteborg.
Och senare på kvällen får vi se hur det blir.
Juste... fredag Thach fyller år också ;);) biig booojj ♥

På lördag gäller det! Då blir det party. Ska antagligen sova hos anton, sen vakna tidigt. Dra hem till Carola så ska vi gå och handla och sånt. Göra/köpa thachs present :) vill inte säga vad vi ska göra, thach kommer veta allt. Men bilder kommer säkert, om någon orkar ta bilder ens.

men aja.. ska nog gå och lägga mig nu. Cepe trött, jag får damp. Dans imooorrn! :D


Goood natt ♥

Postat av: lina♥

sv: haha aa men mest för solariumets skull =D ska bli browniee ;)

2009-10-21 @ 13:12:56
URL: http://linahoang.blogg.se/
Postat av: TnL

em cai j ma em, thich goi nguoi ta bang em ko ha xD hehehe khiep tao thay may nhu hay festa o borås oxå dung ko? khiep festa nhiu ko chan sao ba ^^

2009-10-21 @ 17:11:10
URL: http://beboo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: