T.T 17th birthday party

Jag ska fortsätta lite efter min andra inlägg som jag skrev igår.. Och ... Jag kommer bara skriva lite snabbt. Jag är jävligt trött och vill sova. Som sagt, jag är alltid död efter borås.
Jag och Carola gick till maxi för att köpa saker till Thachs tårta och det tog verkligen lång tid för att handla.. typ.. 1h30 min. Och hon bor 5 min från MAXI.
Och när jag säger MAXI brukar jag tänka på en sak HAHAHAHAHAHAH neeh så elak, aja skitsamma :D
Men tårtan blev good tyckte jag. Det tog knappast 20 min för att göra den för att jag och Carola är proffs.
Vi skulle äta sushi hos Anton för att Thachs syster hade gjort en massa, ungefär 100 bitar+. Vi som var hos carro skulle vänta på anton så att han skulle hämta oss och dom andra klagade att vi var för sega och sa att sushi skulle ta slut då. Så vi beställte 3 pizzor och ropade upp anton och sa att vi skulle åka först innan vi sticker till honom.

 

hahaha, duktiga killar och tjejer som fixade maten ;D

 

efter ätandet så blev det party ;)

 

hahahha jag svär vad jag gillar dessa bilderna på Mike, såå gullig hahahah xD

 

Jaaa.. här ser man folket. Födelsedags barnet borde tvinga alla dricka med han men han och mike deckade först av alla HAHAHAHAHAHAHAHH Anton, Caroo och Mark ni är så elaka! xD

"do you wanna fly? Fly with me" ;)

Festen var okej... synd att alla deckade innan kl 00.00 HAHAHAH.

Det hände några saker som det inte borde hända... men kul var det :D Folket var kaaoooos. Jag orkar inte skriva mer, för jag är skithungrig och känner mig helt död -.- Gick och la mig ungefär vid 7 och vaknade vid 10-11 tiden för att det var någon som sov som en gris och tog all plats i sängen så jag ramlade nästan ner. Och det var jävligt trångt.

Men tårtan som vi gjorde hade killarna ätit upp all choklad som var på kanten och dom hade typ hällt soya på tårtan så vissa bitar smakade piss.

Men aja..... ciaaaao ;)♥

Postat av: Carro

HAHAa men de va kuul.. JAg o Mark Missa tåårtan =O.. jag sa de sen på väg hem -.-".." va tog tårtan vägen ?" =O.. han ba Ojj..



Men de va Najs o hoppas Thach hade kul som vi ;)..<3

Peaace

2009-10-26 @ 08:55:17
URL: http://chingeliing.blogg.se/
Postat av: t.

Sushi = blää x(

2009-10-26 @ 20:42:07
URL: http://woooaah.blogg.se/
Postat av: ellen ~

awwe vad söt du är :)

2009-10-31 @ 12:26:52
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: