14/9 - 09

Ayoo, igår åkte jag, carro & mark till Steph för att jag hade beställt tid så att hon skulle måla mina naglar. När vi kom dit så höll hon på med 2 andra. Skitduktig är hon, hon gör bara det för typ 70kr och man får typ välja vad man vill ha på naglarna och sånt.
Så här blev mina naglar. Medans när steph målade mina så satt mark o ruttnade och carro satt o chatta med min jimmy ♥
Höhöh, blev skitnöjd med dom , xoxo :D Om ni vill måla så är det bara att beställa tid hos mig, så kan jag prata med henne och se vilken tid som passar . maila till [email protected]

 

Och efter det så stack vi till stan och träffade carola och hennes mamma. Vi gick och fikade i Condeco, personalen där är så jävla OTREVLIGA! Dom va helt jävla dumma i huvvet, ska fan aldrig fika där mer. Och visste ni vad? Jag hade fan en fluga i min varm choklad -.- såå jävla skabbigt!

 

och idag...mår jag så jävla dåligt! Har ont i ryggen, nacken och huvvet. Blir en handi snart -.- ngn som kan komma och massera mig? :D


Postat av: t

shiiiit så jävlafina!!!VART KAN MAN FIXA NAGLARNA?!?!?!?!

2009-09-14 @ 21:30:10
URL: http://missbui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: