a looong&boring day at school =[

en ganska soft dag idag, frisörlektioner på morgonen och vi fick lära oss olika färg tekniker, och det va skojj :D
Hanna var min modell today =]

efter det så hade vi en jävligt lång rast, typ 2h30 min eller något. Som sagt, varför inte ge mig sovmorgon istället?

Men så stack jag, Sofia och Hanna till kungsmässan och kollade på saker, och självklart måste vi köpa godis för att äta på lektionerna. Fatta att vi har Naturvetenskap när vi ska lära oss frisör! Fick lära oss om planeter och skit.

jag känner mig tjock när jag ser denna bilden, ser nt den lite klumpig ut? O.O

 

jävligt fult väder idag också, regna och allt. Ska möta Sofia inne i stan imorn så ska vi äta frukost och sen ta oss till Stenungsund för att praktisera i min fasters salong =]

dagen har gått så segt och det var tråkigt också!

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: