boorrååsshh :)

Då så.. här kommer bilderna från borås. =]
Först så skulle jag och Carola till tempel för att det va ngn tempel sak, och efter det så skulle vi träffa Mark. Han skulle till stan och köpa blommor men han visste inte vad han skulle köpa så han tvinga Carola gå med honom. Så jag fick dra till tempel själv. Efter det så åkte jag och Duc till stationen för att träffa dom vi sprang som helvete för vi trodde att vi skulle missa bussen. Så ser man Mark och Carola gå väärsta luugnt.. -.- men iallafall.. vi kom iallafall fram till borås. =]
Juste ja.. glömde berätta att vi åkte dit för att Carro & Carolas mamma fyllde år, så grattis till henne. Jag och mark delade present, och hon blev glad iallafall. :D

folket sitter och äter, vi år quan och det var tvärgott.

Mark är fan efter, han bah vad är detta? Jag bah: är du en vietnames eller? Har du aldrig ätit hella förrut?

så jag visade honom hur han skulle göra och den blev smal och lååååååång det gillar han ;)

efter det så sjöng vi karaoke med allaaa, vuxnorna var kaooos dom va typ fulla, sjööng o allt! Carros familj är bara föör sköön :) Älskar hennes mamma hahahaha!

Hahaha, fan vad jag diggar första bilden på mark,lillen och carro. Äkta sööt familj, mamma,pappa&barn =]

Hahahahahah kolla på lillens face, CARRO DU SKRÄMMER HENNE!

HAHAHAHAHAH SÅÅ JÄVLA SÖÖÖTA! Det är inte ofta Mark låter andra ta foto på honom =]

Jaaa.. grannarna klagar. Dom slänge in ett papper genom brevlådan och det stog " NU ÄR KLOCKAN EFTER 22.00 OCH NI BOR I ETT HYRESHUS, SÅ KAN NI VARA VÄNLIGA ATT SÄNKA!! JAG BOR TVÅ VÅNNINGAR UNDER & HÖR DÅ KANSKE NI FATTAR HUR JÄVLA HÖGT NI SPELAR? JAG SKA UPP & JOBBA IMORGON BITTI, & OM NI INTE ACCEPTERAR DET FÅR JAG VÄL KONTAKTA HYRESVÅRDEN! S.K "

AHAHAHAHHAHAHA så jävla fuult! Fan vad jag diggar den kvinnan, ;)

Carro vi är bara fööööööör bäst, lööv you gumms ♥

 

Carros mamma blev glad, och hoppas att hon hade kul :)

efter detta så stack vi på en fest hos Vinh. Och det blev kaaoos, alla decka och vi drack mke mke :)

Jävla Carro och anton decka först, eller ska man säga Thach och Camilla? :D

 

Men nu måste jag skila till jobbet.. ni får nöja er med dessa bilderna först. ni får se mer bilder sen på festen hos vinh och så får ni se några video också! :) haha.

Hej dåååååå! ♥

 

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: