borås / hos vinh

Nu gör jag er lite besviken, fick veta att dom bara tog 1 bild på festen. Ingen orkade ta typ .. hahahah
Men här kommer det lite mer bilder :D

en sovande Mark på bussen till borås :)

 

hahahahah fan vad jag gillar denna bilden. Tong gick och la sig tidigast, så kommer Ninh in hel deckad.

Nästa dag när han får se bilden säger han " vaa?! vem tog bilden? Jag ville bara hjälpa honom att ta på sig täcke sen skulle jag ligga och vila lite bara :$" OHH SUUUUREEE!

så här kan man se ut när man är lite lullig, men mark och carola tog med mig på en promenad. Låg och sov lite =]

 

efter festen....

alla värsta döda dagen efter =[

jag orkar inte att blogga mer om den dagen hahaha! jag är hungrig, ska hitta ngt att äta. ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: