Dailies contact lens

På morgonen så väckte mamma mig och sa ifall jag bam` 2 kg thit. så skulle hon beställa och betala för mina linser som jag ville ha. Jag hoppade upp direkt och bam thit. Vette fan vad det heter på svenska men ändå hahaha :D
Men mamma har beställt nu och jag får dom inom 2 dagar, tisdag eller något. Jag har testat dom förr och skitskönt att ha linser jag svär, nu behöver jag inte mina glasögon mer. Annars utan glasögon känner jag mig som en blind kvinna. Jag svär, om inte jag proavde charlottes linser visste jag inte att jag var så jävla blind, vänster öga 3,50 och höger 3,25 O.O MYY LOORD!
Visst är priset billigt också? Jag beställde 60 par, för typ 368kr + inkl. frakt. Så det räcker till 2 månader :D
ni kan gå in här ifall ni vill kolla eller beställa linser eller glasögon :)
men iallafall, jag lääääängtar. Ska söövaa nu, skola imorn också. Ska fan vara närvarande hela veckan, såå godnatt och sov göött ♥♥

 


Postat av: c a r r å w h

bam thit, är det inte när man bankar köttet med en sån sak :o hade för mig det (A) kan inget om mat höhöhö

2009-09-07 @ 16:56:16
URL: http://imupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: