gummy bear fans

ohh, trött! sov kl 4 eller 5 igår, trött som helvete.
jävla carro tog bild på mig när jag sov. -.- och sån cepe hand också.

 

vi vaknade runt..13 tiden typ..vi städa lite laga mat och skit. Det blev spagetti och köttfärssås.

Precis när vi skulle äta så kom duc. -.- men ändå.. lite kul att få sällskap eller? :D

men det var iallafall goott. Alla hjälptes åt och duc fick diska :D fick lite ont i magen men ändå.. skitsamma! Mat att äta räcker :D TÄNK PÅ BARNEN I AFRIKA!

sen så stack carro o carola hem. Tänke bah: fan nu är jag ensam hemma yes yes! Ska sitta o softa lite. Så ringde carro mig. Hon bah: JAG HAR GLÖMT MIN PLÅNBOK I DIN VÄSKA! ÅK TILL STAN OCH GE MIG DEN!!!

värsta skrek i öronen på mig. Men ahh, var snäll och åkte till stan iallafall. =] Vi käkade MC och sen så stack vi till centralsstationen. Såg att det fanns en om 1 timme. Så vi satt o väntade. värsta trötta o allt också.

vi är värsta rastlösa, satt o sjöng o allt.

"halelulija chaance!"

"Oh I’m a gummy bear.
Yes I’m a gummy bear.
Oh I’m a yummy tummy funny lucky gummy bear."

Carro helt inne i den låten -.-

bla bla bla. Folket trodde säkert att vi va tröga eller ngt hahaha!

 

Men nu sitter jag iallafall hemma och chattar med bby, 1 månad snart om några timmar. Fan va snabbt tiden går, känns som det va igår vi va tsm 1 vecka. Och hoppas att det blir mer och inte bara 1 månad :D ♥

 

 

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: