filmfreak.com

har varit så inne i filmer nu för tiden. Har kollat på Miss no good, 14 episoder =] sjukt rolig är den, ni borde kolla på den. Det är med eng sub också, så lättare att förstå ^^
har suttit och nördat mig i meteor garden. 27 episoder på 2 dagar, hahaha känner mig stolt :D
filmen så jävla bra, och killarna är sååååååååå snygga! DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR
ayoo, men ska fortsätta och nörda mig i meteor garden 2 :D men dessa är 31 episoder, ska se hur många dagar det tar för mig att kolla :D
ska sova snart, cpe trött, men är så inne i filmerna. =] jag svär, är en sån film freak kan kolla hur mycket som helst. Har snart kollat klart på alla filmer i mysoju.com . xP
men tack och hej! Godnatt ♥

 


Postat av: Anonym

meteor garden är den dåligaste versionen, kolla på hana yori dango eller boys before flowers eller let's watch meteor shower istället. dom är mkt bättre ^^

2009-09-19 @ 11:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: