fucked up .

asså aboow.. mitt hår är helt fucked up! färgade håret idag, skulle ha röttbrunt och frisören såg typ skitsäker ut. (praktisera på min fasters salong)
Men wtf, hon färgde mig. Efter 10 min så såg jag att mitt hårbotten hade typ fåttkoppar,brunt&guld färg. Jag bah wtf är detta liksom?
satt och led i 30min ungefärm håret kliade som hell. Sen när sofia tvätta ut sen så skulle hon lägga till toning. Men det hjälpte inte typ. allt blev fucked upp!
NU ÄR MITT HÅR KATASROF, JAG DÖÖÖÖÖÖR! Om jag nu färgar om håret och kommer till henne nästa vecka så kommer hon säga att jag är si o så och säger att hon färgar fult. -.- men ska fan lida i det ha på mig keps eller bara färga om min botten där det har blivit katastrof. Fan gråter när jag ens tänker på det ='[ daaamn!
Jag klarar inte av det hon gnällde om idag, jävligt taskigt. aboow, damp! -.-

Postat av: sofia

Buu, men så farligt blev det faktiskt inte! Det går alltid att färga över. Ha en toppen Lördag!

2009-09-19 @ 11:53:02
URL: http://dolderer92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: