fucking kaxiga horunge !

ursäktar att jag svär men... fan vad skitungar har blivit kaxiga!
men lilla tjejen, fatta att du är liten och att du inte ska gå runt och snacka skit. Tror du att du umgås med äldre personer så betyder det inte att du inte ska respektera folk.
Hur gammal är du? 13? Din lilla jävla skitunge! Sitt hemma och plugga istället att vara så jävla kaxig, har din mamma inte lärt dig eller? Elle hon kanske också ä en sån som dig, fucking horunge .
Jag vill inte vara taskig, men nu säger jag bara på riktigt. Du är ful lilla gumman, DU ÄR RIKTIGT FUL! Du är fulare än min mormors rövhål. När du skrattar ser det ut som om... jaa att du gråter och man ser snappast dina ögon. Du ska inte gå runt och kommentera hur andra är och hur dom ser ut. Kolla på dig själv först. DU ÄR FUL FUL FUL SÅ FUCKING FUUUUUUUUUUL!
GAASSSHH! OM JAG SER DIG KOMMER JAG ATT BOXA PÅ DIN JÄVLA FACE!

nu menar jag inte alla.. jag menar vissa. Speciellt en nykommlig tjej från vietnam, tror att hon är "cool" när hon kommer till sverige. DU kan suga min kuk!
Asså, jag hatar bråk. Men står inte bara ut när ngn kommer och snackar skit. Inte sant?
Du är så jävla lååg tjejen! Nu menar jag inte att jag kommer döda dig eller något. Men nu hoppas jag jävligt mycket att du kommer att få stryk av ngn annan eller att du blir påkörd av en buss så att du knäcker dina ben =]

HAHAHAH, men nej nu är jag taskig.. men hoppas att du går in i min blogg och läser lilla flicka =]
Jag har inte snackat med dig så många gånger. Men sen jag såg din bild för första gången hade jag redan något emot dig. Jag vet inte varför?! Då tyckte jag att jag var lite taskig och att jag skulle lägga av.
Och så pratade jag med dig igår med andra kompisar. Du snackade på som fan! Och det var typ.. första gången jag snackade med dig? Du är fortfarande mammas lilla flicka. Gå hem och lägg dig så att hon kan nanna dig. Du kanske fortfarande behöver mammamjölk? =]



puuuffhh! Nu har jag släppt ut allt.. =] 

Postat av: Kim Ngan

Vem menar du?

2009-09-30 @ 16:40:26
URL: http://sweetcokiedreams.blogg.se/
Postat av: Ninh

jag vill inte verka oartig nu men vem syftar du på ;)???

2009-12-26 @ 22:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: