bullshit

läste tojjys blogg innan, såg att en inlägg hon hade skrivit om "fuckiboi". Helt sjukt är det, jävla rasist är han jag sväär. Jag besökte honom och läste kommentarerna han hade fått, satt och garvade sönder mig.
Den killen borde fan bort, jävla rasist. Hoppas att han blir påkörd av en bil eller ngt. Neej jag skojjar.. det var lite taskigt hahah! Men vadå? Han skämms inte att skriva sånt på hans blogg, Han borde inte blogga ens.
och här kan ni se vad andra har kommenterar

såhär skrev han om en asiat:

jag tycker inte att tjejen är så ful, och hon sjunger ju faktiskt bra. Han borde bara skämmas och stoppa sitt huvve i toaletten. Hur skulle ni känna er ifall det va ngn som sa så om er?! O.O

 

 

men gud vad jag hatar skitsnack och allt. Mest att vänner snackar skit bakom ryggen på en det är det första. Det andra är att kommentera skit i andras blogg. PPL, WTF ARE YOU RESTLESS?!?! Ibland tycker jag bara att det finns fööörmkt tröga pers. Spela inte "tuff" inför ngn annan och ställ upp för det ni har gjort era fuckface. Vad hjälper det att berätta till andra att folk är si och så? INGENTING! Någon vacker dag kommer ni bara att ångra er och tofflar efter en och säger förlåt. Folket blir bara trögare och trögare för varje dag (vissa) . Gå och lägg er ffs, skaffa er ett liv och låt andra vara!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: