le vu lan - 09

idag var det le vu lan, och också anh trungs födelsedag. Så grattis till honom på 21 årsdagen! =]
seg dag, jag försov mig! Skulle vara inne kl 11 och jag vakna halv 10 -.- kaaos!
Men hann och sminka mig o så lite iallafall =]

ursäktar mina gropa under ögonen, ser ut som ett mongo :D

jag har druckit 3 glas kaffe sua kanske därför jag inte kan sova och bloggar så sen .

Hahaah, och ser ni vilken blickCarro får av anh Hoang? HAHHAHA

2 tay 2 em :D

hade så tråkigt i tempel så vi tog en promenad i skoogeen =]

så träffade vi johan och peter på väg till tempel. Här sitter johan helt uttråkad.

sedan så roade vi oss med att ta foto :D

hahahah värsta biga smajlet :D

khoe dang khoe dang hahahaha =D search to next topmodel 2010

och vi hade tråkigt, alla gick ner till källaren. Duc,peter och johan träna på sin koreagrafi medans jag och truong spela piiano =]

sedan så gick vi in i chanh dien, och dom gjorde habiba sak vette fan hahahah :D

Mummy and bac be, dom trogna budisterna hahaha:D

wiiiee, när vi va där så typ... kasta munkarna ut pengar o skit. Jag,peter och amy fick totalt 258kr hahahha :D det va fett roligt. På bordet fanns det typ 6-7 brickor (stora) med godis,popcorn,chips,kakor&frukt. Alla skulle ta lite av varje, men nehe! Jag,peter,duc&johan tog en varsinn bricka och tog fram en varsin påse och väska och hällde in allting. Yepp yepp, hungriga vietnameser som inte har fått äta sen vietnamkriget =]

avslutar med denna bilden =] alla ser färg glada ut,så kommer carro med svart hahaha!

beklagar att jag skriver så lite, för jag är jävlig trött och ska gå o lägga mig.

Jag har filmat in en video som jag,amy och anh "dai su quay" sjunger låten Anh Co Quen em när anh dai su quay spela piano. Jag vet nt va han heter, glömde fråga kakaka :D .Men mobilen fuckar så jag lägger in den imorn.

Ska sova, dödstrött! GODNATT, juste.. det är 13/9 nu, Happy Birthday To Jin on 19th Birthday!

Men godnatt! ♥

HAPPY LE VU LAAAAAAAAAAAAAAAN EVERY1 ♥♥

 

 

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: