like a dead fish

Carro: asså, måste ha ngn att prata med. Känner mig som en död växt, blir skrynklig snart.
Anna: jag som en död fisk som inte har tillräckligt med vatten, värsta torr. Behöver ngn somska hälla vatten på mig annars kmr jag inte att klara av det och till slut DIE!

 

Carro: HAHAHA, fin va?

Anna: Hahaha, aa. Fisk i en toalett eller? =]

Carro: TALLRIK O.O

Anna: Ahhaaaa! hehehe! :$

Carro: ritar jag så dålig eller? =[

Anna: hehe, nej då. Men men fiskar brukar vara i toalett när den dör. Och på bilden liknar det ju en toalettstol :D

Carro: och spola ner den eller?

Anna: Hahahah, ahh!

Carro: chet roi! :O

 

Och denna fula fisken ska föreställa mig på en tallrik -.-  Jag och carro kan vara lite knas ibland. love you gumman ♥

ayoo.. men jag och carro känner oss inte såå glada idag.. har kännt mig som en död fisk hela dagen, visste att något skulle hända ikväll. Varför ska det vara så trögfattat? Jag har tröttnat på allt skit ska komma på en gång, vill bort. Bort från detta och allt annat. soom sagt "dreams we once had" =]

bajs att allt ska gå så fel. Det jag gjorde va det rätt eller fel? äässch ...förvirrad och vill sova. Men kan inte =[ men hoppas att allt går bättre iallafall...

men nu ska jag plugga, ciiao! ♥

 


Postat av: Carro

Jåå... de blir säkert bättre (Y)... Klarar jag av, gör du de med ;).. <3 god natt Gumman

2009-09-17 @ 00:03:22
URL: http://chingeliing.blogg.se/
Postat av: sv; Malin ♥

ehhehe... ^^



fin blogg :)

2009-09-18 @ 06:48:21
URL: http://tranmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: