liseberg/TG

Igår va jag på liseberg med Carro,Mark,Carola,Cindy & Ninh. Vi va typ där runt 15.30 tiden, gick runt lite och så. Carola,Cindy&Ninh köpte biljetter så att dom skulle åka, men inte jag,carro & mark. Istället gick vi runt och roade oss i spelhuset osv. Vädret var fiint =] Och ursäktar, ni kommer se bilder på mitt hår, helt KATASTROF. Ska åka till borås på fredag så ska carro färga mig.

jag och carro spela sån dinosauriespel som man skulle stoppa 10kr var. Men vi såg typ inte och stoppade bara 10kr, så ahh.. det gick inte att spela hahaha och vi tappade 10kr. Men det var tur eftersom ja har dålig syn ändå o skulle förlora!


Andra bilden försöker ja vinna en nalle men ja lyckades inte eftersom jag är så jävla kass i basket och får IG i idrott.

hahahah, aoowie! Första bilden vi fick på mark när han skratta och att han inte täcker för ansiktet. =D


Hahaha, mark brukar spel CS och carro sa att han skulle visa sina CS skills. Jag provade också 1 gång, men typ..gevären elelr vad den nu heter var så jävla tung så jag inte fick upp de typ. Visste inte ens hur man skulle ladda den -.- Men det var kul, fick veta hur man skulle skjuta o så hahaha! Solly jag är efter xD
Efter det gick vi till spökhuset. Det var jag som ropa på dom och jag sa ifall vi går så ska jag stå först (leker cool).
Men när vi väl kom fram jag blev skiträdd och fick stå 3:a. Carro som skulle stå sist fick stå först.

Shoo Carro här..

fyfaan. anna e K A O S..!. hon sa till oss att dra med på Ghasten sen hon gick 3:a i ledet.. Fuck jag fick offra mej för hennes skull.. visst e jag snäll (A) tiiihii.

aa Ialf.. Mark gick efter Carro o krama henne som en liten råtta fan.. alla höll i Carro's Skjorta som hundar fan.. Jag ramla och tappa min sko medans carro tappa sin nalle som hon fick utav Mark ( 2 kr ). Jag tror inte att ngn kollade upp äns .. haha väärsta slöseri med pengar fan.. 4 pers för 200 kr.. O.o"... men ändåå de va kul =P.. Fyfan jag o Carro trodde Mark va en GENTLEMAN... Men nej nej... De visade sej att han va en liten råtta Tahaha,,, =P...Undra hur de skulle vatt om Ninh hängde med HAHAHAHa.. skulle garvat sönder.. när vi väl hade kommit ut ur skiten va jag as töörstig o svettades som en Gris fan. Carro hade 6 kronor i handen typ... Mark gav henne massa mynt.. hon trodde de blev väärsta mkt pengar, de stod i kö medasn jag o mark satt o vila oss.. när carro va klar såg man ingen dricka.. wtf ?... väntat fan i 5 min typ o ingen dricka .. hon höll i 17 kr o en liten dricka kosta18.. jäävla rööv... fattades 1 kr.. " FATTIIGA "


Sedan stack vi då o kolla runt. vi väntade på Carola & Ninh.. de skulle åka klart balder elr ngt. Carro spelade kasta fisk spelet elr va de heter och de gick inte bra.. HAHAHA 6 fiskar O.o"... aiight. vi gick runt o kolla på små saker i souvenir butikerna ( stavning? )... ville köpa saker men ingen ha pengar AHAHAHAH fattar inte vf vi sticker till Liseberg när man inte ha pengar.. fuck de fan.. går o underhåller oss själva xD.. Carrro o jag testade Jätte fina COWBOY HATT..viisst passade vi i dem =)... synd att ingen kunde köpa dom xD haha,,
( Jag ser tjock ut på bilden till hööger 8-) ) // Carro


haha Kolla anna.. =o.. Hon e väärsta Dau Kho för att Jimmy inte e häär.. =P.. synd om henne..men de gör inget ahhaa hon fick Låna Mark så länge =P... / Carro

Ps.. de ser ut som om Mark kysser Carro's Hand elr ngt O.o".. o jag smygtittar (A)
vi skulle gå till kaninhuset, hittde inte ens vägen dit, vi var tvugna att frååga gubbarna som jobbade där..jag o Carro gick med klackskor.. fatta va trötta vi blev sen fan.




Jag o cindy delade på en skön fotölj o carro fota oss.. vi e cepe glada och vi satt vädligt bekvämt =)..


sedan så stack vi till carros mammas kompis restaurang, thairestaurang kaka. Vi käkade där en liten stund sedan så stack vi till chi Thuy och käkade lau?


vi har typ här 2-3 timmar så stack alla hem. Killarna skulle till disco och vi tjejerna åka hem.


hahaha lilla truong ligger o dräglar på min axel hahahahah skabb!


Vill ni veta en hemlighet? =] Jag har skaffat mig en ny kompis, MY NEW BFF!
Vi såg henne på spårvagnen, hon såg helt ensam och intryckt i ett hörn. Jag tyckte synd om henne och frågade ifall hon ville följa med mig hem. Men den luffaren är fan från första klass, hon har fan ADDIDAS TRÖJA också hahahah. Men ahh, hon hetterr Cam-ellen.

M to the C guess who? =D

hahaha men men, det har varit en kul och trevlig dag :D






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: