seg uppdratering .

Sitter i datasalen nu, trött! Börjar om typ 2 timmar eller något, då har vi Naturvetenskap och gilla vad vi ska göra? Vi ska fan till skogen och ta en promenad med klassen. Ska nämnligen kolla på den "fiiina" naturen, det är klibbigt ute nu för att det har nyss regnat. Jag vill heeeem!
Praktik imorn också, ska fan aldrig komma dit mer för att hon hade fuckat mitt hår! Och jag har färgat om det också, hon skulle säkert dampa ifall hon såg mig nu. Jag såg henne inne i Göteborg igår, och så kutade jag som fan så att hon inte skulle se mig. Men hon såg mig, och hälsade. Jag bah: har något att göra, hej då! Så sprang jag. HAHAHAHHA =D Men jag tror inte att hon märkte något som tur var.

I måndags hade vi en låånh håltimma så vi fick lov av läraren att ha frisörsalongen för oss själv. Hanna klippte Sofias hår medans Jennifer tvätta mitt hår och så. Ibland kan det vara så soft att gå på frisörlinjen, men det kan vara jobbigt också.







fattar inte att sofia inte tröttnar med sin kamerna. Hon har med den varje varje varje dag och tar foto vad hon än gör. Hahahaha, eller är det bara för att du har börjar blogga? ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: