skit ner dig!

Jag läste tojjys blogg som jag alltid brukar göra på kvällarna, såg att hon hon hade fått ngt skit reklam eller hur man nu ska kalla det. Jag loggade in i min och såg att jag också hade fått sånt, skitstörande säger jag direkt. -.-
Son sagt som tojjy sa, varför inte hjälpa kompisar istället för att hjälpa dig så att du får nytta av det right? :)
Det är bara skämmigt att folk skriver runt det till folk och vill att vi ska hjälpa till, folket kommer bara snacka skit om det. Ingen kommer att vilja hjälpa till, varför ens lägga ut tid på det?
gå och lägg dig människa, vet du hur mycket klockan är eller? SLÖSERI MED VÅRAN OCH DIN EGEN TID!
Gratis bio och skit, lägg ut en hundralapp. Är det så mkt eller? Var shysst och visa lite respekt själv ifall du vill att vi ska vara shyssta :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: